1. Vegyünk fel munkatársat
Ez millió problémát hoz magával, de jó, mondjuk azt, hogy ez is megoldás lehet, kérdéses, hogy mennyire hatékony. Költségesnek költséges, a betanítás és a motiválás pedig…hát igen.

2. FOLYAMATOK AUTOMATIZÁLÁSA
Ezt hogyan lehet megcsinálni vajon? Egy ideje erősen törtem ezen a fejem, mert elkezdtem megfigyelni néhány szárnyaló vállalkozást, és valami ilyesmi közöset vettem észre bennük. Hogy automata folyamataik vannak.
Szoktál-e kommunikálni? Buta és provokatív kérdés, nyilván szoktál…mindenki szokott.Vevőkkel, beszállítókkal, kollegákkal. Fura lenne, ha azt állítanám, ezen kommunikáció jelentős része automatikus folyamatokba illeszthető, és soha többé nem kell vele foglalkozni, csak a rendszert kell majd finomítani?
Jó lenne ez Neked?

Mérjük fel, tudsz-e vajon velünk dolgozni! Lássuk, mi mindent lehet automatizálni és rendszerszinten beépíteni a kommunikációs folyamataidba!- piaci igények felmérése- célcsoportra, szegmensekre, vagy akár SZEMÉLYRE szabott kommunikáció (igen, jól olvastad!)- az online rendszered kiválasztja, kit kell azonnal felhívni, megkeresni, offline kommunikálni vele- az üzletkötő vissza tudja keresni, hol tart a vevő az eladási folyamatban. Akkor is, ha több ezer vevő van, felkészülten tudja felkeresni bármelyiket- eladási folyamat teljes körű felépítése és támogatása automatikusan (ismeretlenből érdeklődőt, érdeklődőből vevőt, vevőből törzsvevőt csinálni, lemorzsolódott vevőket kiszűrni és újra eladni nekik…)